وبلاگ بزرگ شارز آپ

وبلاگ بزرگ شارز آپ

وبلاگ بزرگ شارز آپ

وبلاگ بزرگ شارز آپ

درمان زخم معده

یکی از عواملی که می تواند این تنش ها را افزایش دهد و احتمال آسیب را افزایش دهد استفاده از کفش های نامناسب است. یکی از این آسیب ها تشکیل قرنیه است. این ضایعه می تواند بر روی انگشتان پا و یا زیر پا قرار گیرد و به دلیل فشار کفش نامناسب است.
درمان زخم معده

ذرت یک دایره کوچک سخت و ضخیم شدن پوست است. گردن رحم اغلب در پایه است، به خصوص در بالای و در کنار انگشتان پا، کف پا و حتی بین انگشتان پا. همچنین می تواند در قسمت های دیگر بدن ایجاد شود. شایع ترین علت قرنیه راه رفتن یا پوشیدن کفش های بد است. حتی اگر کفش های تنگ یا پاشنه های بلند را برای مدت طولانی بپوشاند، باعث ایجاد پنجه می شود. سایر علل احتمالی پیاده روی بدون پوشیدن کفش، پوشیدن جوراب بدون جوراب یا فعالیت ورزشی که تحت فشار هستند.

افرادی که ضایعات عرق، زخم، زگیل و زگیل ها را در پاهای خود آسیب دیده اند بیشتر احتمال دارد تا یک حمله قلبی نسبت به دیگران داشته باشند. همچنین افراد مبتلا به دیابت یا افرادی که جریان خون پایین دارند، در معرض خطر بیشتری برای عوارض جانبی قرنیه قرار دارند. در چنین افرادی، قرنیه باید توسط دکتر درمان شود. بعضی از علائم و نشانه های دارچین، پوست ضخیم و خشن، ضربه های شدید و درد هنگام فشار دادن روی آنها است. همچنین هنگام ایستادن یا راه رفتن می توان آن را مورد آزار و اذیت قرار داد. این معمولا به راحتی حذف نمی شود. در صورت لزوم، از داروها و لوسیون ها برای درمان قرنیه استفاده می کنند. شما همچنین می توانید از داروهای خانگی طبیعی ساده استفاده کنید تا قرنیه را از بین ببرید.

پوست یکی از حساس ترین قسمت های بدن است و با کوچکترین فشار پاسخ می دهد و این واکنش ها در اشکال مختلف مانند تورم، قرمزی، بولستر و غیره ظاهر می شود.
درمان قرنیه چیست؟

درمان های خانگی برای قرنیه:


1 پمیس

ماساژ قرنیه و قسمت های مجاور آن با معده یک درمان مؤثر است. سنگ ها پوست را از بین می برند، درد را کاهش می دهند و سریع می گیرند. پاهای خود را در آب گرم 10 دقیقه قبل از بستر بشویید تا پوست نرمتر شود و سپس به آرامی از جلو و عقب در ناحیه آسیب دیده 3-5 دقیقه صبر کنید، سپس با یک توپ پنبه به محل روغن کرچک و پوشش آن را تا یک شب. چند روز طول بکشد تا آنکه کاملا حذف شود.

2 سرکه سفید

سرکه سفید یک درمان عالی برای درمان زخم معده است. اسیدیته سرکه سفید کمک می کند تا پوست سخت را نرم کند. علاوه بر این، آن ضد قارچی است و خواص ضد باکتری آن خطر عفونت را کاهش می دهد. قبل از رفتن به رختخواب، یک قسمت سرکه سفید را با سه قسمت آب مخلوط کنید تا آن رقیق شود، سپس با لمس نرم بر روی صیقلی اعمال کنید، صبح زود صاف کنید، آن را با سنگ تمیز کنید، سپس روغن زیتون یا روغن نارگیل را بمالید. آن را هر روز به طور کامل از بین بردن قرنیه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.