وبلاگ بزرگ شارز آپ

وبلاگ بزرگ شارز آپ

وبلاگ بزرگ شارز آپ

وبلاگ بزرگ شارز آپ

طرز تهیه چیز کیک شکلاتی

طرز تهیه چیز کیک شکلاتی

طرز تهیه چیز کیک شکلاتی با ژله , طرز تهیه چیز کیک شکلاتی با فر , طرز تهیه چیز کیک شکلاتی با پایه بیسکویت , طرز تهیه چیز کیک شکلاتی در فر 

چیز کیک شکلاتی با بیسکوییت خیلی راحت آماده میشه و نیازی نیست که برای تهیه کراست یا پایه اون زحمت زیادی بکشین.چیزکیک ها مخصوصا دسته چیزکیک های یخچالی، جزء آسونترین کیک ها برای درست کردن هستن و به جرات میتونم بگم که اصلا به حرفه ای بودن در آشپزی نیازی نیست و فقط کافیه برای درست کردنشون مقدار موادی که داخل اونها به کار رفته رو دقیقا رعایت کنین.در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره تزیین و طرز تهیه چیز کیک شکلاتی با پنیر ماسکارپونه بدون فر با ژله در دسته آشپزی برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

مواد لازم برای طرز تهیه چیز کیک شکلاتی با پایه بیسکویت

بیسکویت شکلاتی پودر شده
۱۲۵ گرم
کره ذوب شده
نصف پیمانه
خامه مینارین قنادی منجمد
۱۵۰‌ گرم
پنیر خامه‌ای
یک چهارم پیمانه
پودر ژلاتین
یک قاشق سوپ خوری
۹۰ گرم
خامه فرم گرفته
مقداری برای تزیین
یک عدد

طرز تهیه چیز کیک شکلاتی با پایه بیسکویت

کف قالب کمربندی ۲۰ سانتی متری را با روغن مایع خوب چرب کنید. بیسکویت شکلاتی را با کره مخلوط کنید تا کاملا یکدست شود. با استفاده از دست مخلوط آماده شده را در کف و دیواره قالب به صورت یکنواخت پخش کرده و به صورت در بسته در یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد.مینارین قنادی منجمد پمینا را در دمای محیط قرار دهید تا یخ آن باز شود. یک دوم پیمانه از مینارین را درون یک ظرف بریزید و با همزن برقی هم بزنید تا فرم بگیرد. پنیر خامه‌ای و پودر قند را درون ظرفی بریزید و با همزن برقی هم بزنید تا یکدست شود.پودر ژلاتین را با ۴۰ میلی لیتر آب در ظرفی ریخته، هم بزنید و روی حرارت بخار آب جوش قرار دهید تا رقیق شود. (روش بن ماری)مخلوط پنیر خامه‌ای، مینارین فرم‌گرفته و شکلات کاکائویی خرد شده را در ظرفی ریخته و آن‌ها را خوب با هم مخلوط کنید. ژلاتین رقیق شده را به مخلوط بالا اضافه کنید و با قاشق پلاستیکی یا لیسک آن را هم بزنید تا یکدست شود.قالب را از یخچال در آورده، مخلوط آماده شده را داخل آن بریزید. در مرحله آخر خامه فرم گرفته و برش‌های توت فرنگی را روی آن بچینید و سرو کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.