وبلاگ بزرگ شارز آپ

وبلاگ بزرگ شارز آپ

وبلاگ بزرگ شارز آپ

وبلاگ بزرگ شارز آپ

پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan

پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan

خریدپستی پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan از فروشگاه اینترنتی جفت6

فروشگاه پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,فروش پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,فروش اینترنتی پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,فروش آنلاین پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,خرید پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,خرید اینترنتی پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,خرید پستی پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,خرید ارزان پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,خرید آنلاین پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,خرید نقدی پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,خرید و فروش پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,فروشگاه رسمی پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,فروشگاه اصلی پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,بهترین پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,،فروشگاه پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,فروشگاه اینترنتی پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,خرید پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,خرید اینترنتی پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,خرید پستی پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,خرید ارزان پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,خرید با تخفیف پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan,خریدپنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan اصل,خرید اینترنتی پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan اصل,خرید پستی پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan اصل

فروش آنلاین پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan

اگر به دنبال دو محصول جالب در یک وسیله هستید ما به شما پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fanرا معرفی می کنیم هم زمان در هنگام استفاده از لب تاپ خنک شوید و هم ساعت را ببینید خرید این محصول را از فروشگاه اینترنتی جفت 6 به شما پیشنهاد می کنیم .

خرید پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan
خرید پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan
امروز قصد داریم یک محصول بسیار جذاب را به شما معرفی کنیم. USB Clock Fan از محصولاتیست که خلاقیت را در کالاهای دیجیتال به نحو احسن به اجرا درآورده است! USB Clock Fan در وهله اول یک فن و پنکه کوچک است که با اتصال به انواع و اقسام پورت های USB به حرکت در می آید و به صورت ملایم شما را باد میزند. اما مهمترین قسمتی که در USB Clock Fan باعث جلب توجه کاربران شده نمایشگر ساعت آن است. هنگامی که شما USB Clock Fan فعال میکنید تا حداکثر پس از 20 ثانیه، نمایشگر ساعت آن به شکلی بسیار زیبا به نمایش در می آید.خرید پستی پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fanخرید پستی پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan 

تنظیمات ساعت:
USB Clock Fan را به پورت USB متصل کنید و روشن کنید. سپس دکمه پاور را بزنید. فن شروع به حرکت میکند و پس از چند ثانیه ساعت به نمایش میاید. سپس دکمه پاور را نگه دارید تا عقربه شروع به چشمک زدن کند. سپس دوباره دکمه پاور را نگه دارید تا عقربه ساعت شروع به چرخش کند. هنگامیکه به ساعت مرد نظر رسید دکمه را رها کنید.

برای تنظیم عقربه دقیقه شمار، دوباره دکمه پاور را نگه دارید تا عقربه دقیقه شمار شروع به چرخش کند و در دقیقه مورد نظر آن را رها کنید. پس از اینکه تنظیم مورد انجام شد دیگر دکمه ای نزنید تا تنظیمات ذخیره شود.

خرید اینترنتی پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan

خرید اینترنتی پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan

قابل استفاده در انواع مکان ها برای افزایش زیبایی 

لبه های حالت دار برای ایمنی بیشتر و عدم بریدن دست

میله فلزی انعطاف پذیر با قابلیت قرارگرفتن در انواع زاویه ها

قابلیت اتصال به همه پورت های USB از جمله لپ تاپ

بدون نیاز به نصب یا اجرای برنامه جهت فعال سازی

سبک و کم حجم

استفاده از کمترین انرژی و بدون نیاز به منبع برق خارجی

تنظیم ساده ساعت

بهترین پنکه و نمایشگر ساعت

فروشگاه اصلی پنکه و نمایشگر ساعت
فروشگاه اصلی پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ،سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت این محصول :45.000 تومان

خرید پستی

ویژگی های پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan اصل :

قیمت مناسب
کارایی بالا
طراحی زیبا
پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan
قیمت این محصول :45.000 تومان

خرید پستی

پنکه و نمایشگر ساعت USB Clock Fan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.